Tuesday, November 10, 2009



atip dan tido, lega ckit.. kalau tidak, penat nak layan dia.. asyik nak main ja.. pastu tolong aku 'mengemas rumah'...

atip paling suka kalau naik keta, pastu bawak dia jalan-jalan.. sanggup la dia bersengkang mata semata-mata nak tengok jaln...


Tak lama lagi birthday Atip..emmm.. dah besar anak aku..takut jugak la nak membesarkan Atip..macammana aku nak guide dia pilih jalan yang betul dan tak tersalah pilih jalan... macammana nak jadikan dia anak yang solehah, yang boleh jaga aku bila aku dah tua nanti? macammana aku nak pastikan dia sentiasa selamat?? maklumlah dunia sekarang, kekejaman berlaku kat mana ja...


Yang paling aku selalu fikir, andai ditakdirkan pergi dulu esok ke lusa ke... sapa nak tolong aku jaga atip? Terjamin tak masa depan dia?kalau abah dia kawen lain, agak-agaknya mak baru atip baik macam aku tak?...hihihi..moga Allah memudahkan segalanya...aku sayang giler kat atip...



1 comment: